Меню KDT
МЕНЮ

                                                                                                                                                     Бекітемін

                                                                               №61 орта  мектеп директоры

                                                                    ______Е.А.Омарханов

 

 

«Үздік жас маман-2020»

мектепішілік сайысының ережесі

I.Сайыстың мақсаты:

Жас педагог қызметкерлердің шығармашылық әлеуетін және өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасау;білім беру жүйесін жетілдіруге жас мұғалімдердің белсенді кәсіби көзқарастарын қалыптастыру.

 

II.Сайыстың міндеті:

  • 1. Мектептің жас мұғалімдерінің шығармашылықтарын

жұмыс істеу қабілеттерін анықтау;

  • 2. Педагогикалық мамандықтың мәртебесін және беделін арттыру;

     3.  Жас педагогтардың үздік  тәжірибесін анықтау  және тарату

III.Сайысқа қатысушылар:

3.1 Байқауға педагогикалық еңбек өтілі 3 жылды құрайтын мектептің жас мамандары қатысады.

ІV. Байқаудың өткізілуі мен тәртібі:

4.1. Мектептің әдістемелік бірлестік кабинетінде ұйымдастыру комитеті және әділқазылар алқасы құрылады.

4.2. Ұйымдастырушылық комитет және әділқазы алқасы қатарында жоғары дәрежелі мамандар мен кәсіподақ ұйымының өкілдері болады.

V. Байқаудың мазмұны:

Байқау барысында білім беру мекемесінде шығармашылықпен айналысатын жас мамандар анықталады. Байқаудың барлық кезеңі бойынша әділ қазылар алқасы қатысушының іс-әрекетін келесі белгілер бойынша бағалайды:

-кәсіби шеберлік және жеке басының сапасы (шығармашылық, суырыпсалмалық қасиеті, өз бетімен ізденушілік, талапкерлік және т.б.);

- мұғалімдер жұмысының жүйелілігі, оқыту технологиялары, тәрбиелеу және дамыту.

Педагогикалық іс-әрекеттің әсерлігі келесі көрсеткіштермен бағаланады:

- педагогикалық біліктілігі;

- теориялық білімі және тәрбие жұмысының әдістемесі;

- педагогикалық техникасы және сабақты ұйымдастыруы;

- адамгершілік-этикалық қасиеті, педагогикалық мәдениеті және ой-өрісі мен эрудициясы;

- қарым-қатынас өнері, суырыпсалмалылығы.

4.1. Байқаудың кезеңдері:

  1. Визит карточкасы: «Мен және менің мамандығым» (ерікті түрде)

Бағалау критерийі: (1-10балл)

- шығармашылық жұмысты таныстырудағы дайындық дәрежесі;
- өз жұмысының жетістіктері мен сәтсіздіктеріне жан-жақты талдау жасай білуі;
- ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалануы;
- ауызша сөйлеу өнері (айқындылығы, мәнерлілігі, образдылығы, сауаттылығы);
- импровизациялық қабілеті;
- аудиторияға ықпал ету дәрежесі;

2. Панорамалық сабақ немесе «Педагогикалық шеберлік қоймасы» (регламент 20 минут, сұрақтарға жауап, анализді қоса 5 минут)

Бағалау критерийі: (1-10балл

Идея немесе жобаны ұсыну барысында мұғалімдер өздерінің жұмыс жүйесіндегі негізгі идеяны, кәсіби құзыреттілік деңгейін, технологиялық және коммуникативтік мәдениетті, сабақтың эстетикасын, оқу үрдісін талдай білуді тәжірибелік түрде жүзеге асырады.

 

3.Блицтурнир «Педагогке сұрақ»

Педагогтің кәсіби құзіреттілігін,креативтілігі мен белсенділігін анықтау

(1-10балл)

 

Байқауды қорытындылау

Байқау тапсырмаларын қорытынды бағалау нәтижесі бойынша Байқаудың

әділқазылар мүшелері жеңімпазды ( Бас жүлде ), жүлдегерлерді (1, 2, 3 орын)

 бойынша лауреаттарды анықтайды.

Жеңімпаз, жүлдегерлер және лауреаттар мақтау қағазы мен біржолғы

ақшалай сыйлықпен марапатталады.

Байқаудың қорытынды нәтижесі әлеуметтік желі парақшаларында, мектеп

сайтында жарияланады.

 

Бекітемін

№ 61 орта мектеп директоры

_________Е. Омарханов

«___» ___________ 2020 жыл

 

 

«Үздік педагог - 2020» мектепішілік байқауының

ЕРЕЖЕСІ

  

Жалпы ережелер

Осы «Үздік педагог - 2019» байқауын өткізу туралы Ереже (бұдан әрі –

Байқау) 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының «Білім туралы»

Заңының 4 - бабының 18- тармақшасына және Қазақстан Республикасының «Үздік

педагог» атағын беру қағидаларын бекіту туралы» 2015 жылғы 16 қаңтардағы №

12 Қаулыға сәйкес әзірленді. 
Байқау мектептің педагог қызметкерлері арасында

өткізіледі.
Байқау мектеп бюджетінің қаржылық қолдауымен өткізіледі. 

 

 

Байқаудың мақсаты:адамгершілік-рухани, ғылыми-әдістемелік және

ақпараттық мәдениетке ие, заманауи ақпараттық технологияны меңгерген,

шығармашылықпен жұмыс істейтін интеллектуалдық даму деңгейі жоғары

педагогты анықтау.

 

Байқау міндеті

  • ØЫнтымақтастық пен шығармашылық атмосферасын қалыптастыра алатын,нәтижеге бағыттай алатын, оқытудың тиімді технологиялары мен әдістемесін меңгерген педагогты табу.
 

ØПедагог мамандығының беделін көтеру.

ØҚала мұғалімдерінің белсенділігін, креативтілігі мен шығармашылық ізденісін ынталандыру.

ØОң педагогикалық тәжірибені насихаттау және тарату.

 

Байқауға қатысушылар

 

Байқауға 5 жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар педагогтер қатыса алады. Байқауға соңғы 5 жыл көлеміндегі қалалық және республикалық «Үздік педагог» байқауының жеңімпазы қатыса алмайды.

                  Байқаудың ұйымдастырылуы
                  Байқауды ұйымдастыру және өткізу үшін Байқаудың Ұйымдастыру комитеті, Сараптау Комиссиясы мен әділқазылар алқасы құрылады.

Ұйымдастыру комитеті

Ø байқау материалдарының тізімін, оның ресімделуіне қойылатын талаптарды айқындайды, жұмыс кестесін жасайды; бағалау критерийлерін құрып, байқаудың

Ø байқаудың өткізілу орны, уақыты, нысаны мен өткізілу тәртібін айқындайды;

Ø мектепішілік байқау кезеңінің өткізілуін ұйымдастырады, қалалық кезеңге жолдама береді

 

Байқаудың мектепішілік кезеңдері

1-кезең: құжаттар жинау-01.03.2020 ж дейін

2-кезең: бетпе-бет кезеңі-14.03.2020 ж өтеді; сағ 10.00

 

2020 жылдың 1 наурызына дейін мектептің әдістемелік кабинетіне төмендегі құжаттарды тапсырады:

1) (1 Қосымшаға) сәйкес нысан бойынша өтінім;

2) жұмыс орны растаған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парағы;

3) жеке басын куәландыратын құжат көшірмесі;

4) педагог портфолиосы (Қосымша 2);

5) байқауға қатысушының педагогикалық қызметі туралы талдау есебі;

6) электрондық тасымалдағыштағы сабақтар (компакт-дискілерде);

7) эссе;

 

 

Байқауға қатысушылар бетпе-бет кезеңде әділқазылар алдында көрсетеді :

 

 

ØӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРУ (презентация)

Ø«Менің педагогикалық ұстанымым».

 

·Регламент – 7 минут

·визит карточкасы ( еркін формада);

Øпедагогтің даму бағдарламасын таныстыруы (қосымша №5);

 

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЯТ

Регламент - 3 минут

 

Байқауға қатысушы берілген педагогикалық жағдаят бойынша шешімін табуы тиіс.

Байқауды қорытындылау

Байқау тапсырмаларын қорытынды бағалау нәтижесі бойынша Байқаудың

әділқазылар мүшелері жеңімпазды ( Бас жүлде ), жүлдегерлерді (1, 2, 3 орын)

және «Әдіскер- педагог», «Зерттеуші педагог», «Эрудит педагог», «Жаңашыл

педагог» номинациялары бойынша лауреаттарды анықтайды.

Жеңімпаз, жүлдегерлер және лауреаттар мақтау қағазы мен біржолғы

ақшалай сыйлықпен марапатталады.

Байқаудың қорытынды нәтижесі әлеуметтік желі парақшаларында, мектеп

сайтында жарияланады.

 

 

 

Қосымша 1

«Үздік педагог -2020»

мектепішілік байқауына

Өтінім

«Үздік педагог -2020» байқауына қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Өзім туралы келесі

мәліметтерді хабарлаймын:

1.

Жұмыс орны

 

2.

Тегі, Аты, Әкесінің аты толығымен

 

3.

Туған жылы, айы, күні

 

4.

Лауазымы

 

5.

Педагогикалық өтілі:

 

6.

Лауазымдағы жұмыс өтілі

 

7.

Білімі (қандай оқу орнын, факультетті қай жылы бітірді)

 

8.

Біліктілік санаты

 

9.

Индексі көрсетілген үйінің мекен-жайы

 

10.

Жеке куәлігінің деректері (№,қашан және кім берді, ЖСН)

 

11.

Байланыс телефоны (үй, ұялы)

 

12.

Марапаттау, көтермелеу

 

 

 

Қосымша: Байқауға қатысу үшін құжаттар _______парақ

Өтінім толтырылған күн ________________

Байқауға қатысушының жеке қолы ________________

Білім беру ұйымы басшысының қолы _______________

 

М.О.

 

 

 

 

Қосымша 2

«Үздік педагог -2020»

мектепішілік байқауына

 

Портфолио құрылымы

Титул парағы

3*4 фотосы

Тегі

 

Аты

 

Әкесінің аты

 

Туған жылы (айы, күні)

 

Лауазымы

 

Жұмыс орны

 

Сынып жетекшілігі

 

Педагогикалық өтілі

 

Біліктілік санаты

 

Білімі (диплом көшірмесі)

 

Шет тіліді білуі (құжат көшірмесі)

 

Ғылыми атағы (құжат көшірмесі)

 

Педагогтің және оқушысының үкіметтік,

қоғамдық, халықаралық т.б. оқушының, мұғалімнің марапаттаулары

(құжат көшірмесі)

 

 

 

1.

Жұмыс орны

 

2.

Тегі, Аты, Әкесінің аты толығымен

 

3.

Туған жылы, айы, күні

 

4.

Лауазымы

 

5.

Педагогикалық өтілі:

 

6.

Лауазымдағы жұмыс өтілі

 

7.

Білімі (қандай оқу орнын, факультетті қай жылы бітірді)

 

8.

Біліктілік санаты

 

9.

Индексі көрсетілген үйінің мекен-жайы

 

10.

Жеке куәлігінің деректері (№,қашан және кім берді, ЖСН)

 

11.

Байланыс телефоны (үй, ұялы)

 

12.

Марапаттау, көтермелеу

 

 

1. Педагогтің кәсіби құзіреттілігі

(біліктілікті арттыру, инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық -

коммуникациялық технологияларды пайдалану, кәсіби конкурстарға қатысу, зерттеу

жұмыстарының нәтижелері туралы мәлімет)

 

Біліктілігін көтеру (құжаттар көшірмесі)

 

 

Мерзімі

Орны

Сертификат №

1

Қалалық курстар

 

 

 

2

Республикалық курстар

 

 

 

3

Халықаралық курстар

 

 

 

Съезд, конференция, семинарлар және т.б.

Атауы

Модератор

Баяндама

жасады

Қатысушы

 

 

 

 

 

               

(әзірлемелер, жарияланымдар, жарияланған әдістемелік құралдар, қатысушының «Мен – қазіргі

ман педагогімін» атты эссесі)

Басылымдар

Тақырыбы

Басылымның атауы, мерзімі,

парақ саны

Түйіндеме (әр басылымға сипаттама

30 сөзден аспау керек)

1

 

 

 

2

 

 

 

2) Педагогтің қаладағы, республикадағы білім беруді дамытуға қосқан үлесі

(мемлекеттік білім беру жобаларын педагогикалық практикаға енгізу жұмыстары, қызметінің

бағыты бойынша оқу-әдістемелік кешендер, авторлық бағдарламалар әзірлеу, инновациялық

педагогикалық идеяларды насихаттау).

Авторлық білім бағдарламасы, әдістеме және технология

Тақырыбы

Сипаттау (әрбір бағдарлама,

әдістеме және технологияға

сипаттама 30 сөзден аспау

керек)

Енгізілуі және нәтижелілігі

(әрбірбағдарлама, әдістеме және

технологияға сипаттама 50 сөзден

аспау керек)

 

 

 

 

3) Педагогикалық қызметтің нәтижелілігі

(оқушылардың оқу жетістіктерін, қорытынды аттестаттауын мониторингілеу, оқушылар мен

тәрбиеленушілердің пәндік олимпиадалардағы, конкурстардағы, ғылыми -практикалық

конференциялардағы, спорт жарыстарындағы, музыкалық конкурстардағы жетістіктері)

Мониторинг, конкурстар

Атауы

Сипаттау (әрбір бағдарлама,

әдістеме және технологияға

сипаттама 30 сөзден аспау керек)

Нәтижесі

 

 

 

 

4) Педагогтің кәсіби шеберлігін және жеке тұлғасын бағалау

(әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, тәрбиеленушілердің, олардың ата -аналарының,

әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық өкілдердің, шығармашылық қоғамның

пікірлері, әдістемелік өнімдерге рецензия, алғыс хат, мақтау қағаздары, дипломдар);

 

Пікірлер

Пікір авторы

Сипаттау (әрбір пікір 30 сөзден аспау

керек)

Нәтижесі

 

 

 

 

Рецензиялар

Әдістемелік өнім атауы

Сипаттау (әрбір пікір, рецензия 30

сөзден аспау керек)

Нәтижесі (алғыс

хаттар, мақтау

қағаздары, дипломдар)

5) Педагогтің педагогикалық қызметін өзіндік талдауы (өзінің

педагогикалық тәжірибесін жинақтау және тарату туралы мәліметтерін қоса

отырып)

(шеберлік сыныптарының әзірлемелері, семинар, ғылыми -практикалық конференция

материалдары, педагогтің қатысуымен өткен бұқаралық ақпарат құралдарындағы сөз

сөйлеулері, жарияланған әдістемелік еңбектері, салааралық және халықаралық

ынтымақтастықты дамыту) .

Шеберлік сыныптар, семинар, ғылыми-практикалық конференциялар, сөз

сөйлеулер

Атауы

Сипаттау (әрбір сөз сөйлеу 30 сөзден аспау керек)

Нәтижесі

 

 

 

 

6) Қосымша

Қосымша сұрақтар

1

«Үздік педагог - 2019» Байқауының

жеңімпазы – бұл ....

(сөйлемді жалғастырыңыз)

 

 

2

Өз әріптестеріңіз арасында қандай

жаңашылдықпен бөлісе аласыз?

 

 

3

Сіздің ермегіңіз?

 

 

4

Сахнада қалай өзіңізді жарқ етіп»

көрсете аласыз?

 

 

Байланыс

Үй телефоны

 

Ұялы байланыс

 

Жеке электронды почта

 

Қосымша 3

«Үздік педагог -2020»

мектепішілік байқауына

 

Педагог портфолиосын бағалау парағы

 

 

Мұғалімнің аты-жөні

Жұмыс орны

Пәні

Біліктілік санаты

Еңбек өтілі

 

 

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

Бағалау критерииі

Төменгі деңгей

Орташа деңгей

Жоғарғы

деңгей

1.Оқушы лар

жетістікте

рінің оң

серпінінде

көрсетілген

педагогикалы

қ қызметтің

Білім сапа мониторингі,

оқушылардың оқу

жетістіктерін және

қорытынды аттестаттау

дың нәтижелері, ұлттық

бірыңғай тестілеу

көрсеткіштері.

1-5 ұпай

Білім сапасы 50-

60%

көрсеткіш

көрсеткенде

6-10 ұпай

Білім сапасы 70-

80%

көрсеткіш

көрсеткенде

11-15 ұпай

Білім сапасы 90-

100%

көрсеткіш

көрсеткенде

         

 

2.

жоғары

нәтижелі лігі

Оқушылардың пәндік

олимпиадалар мен

ғылыми жобалар

сайыстарындағы, ғылыми-

практикалық

конференциялардағы,

шығармашылық

байқаулардағы, спорт

жарыстарындағы

жетістіктері туралы

ақпарат (қалалық,

республикалық,

халықаралық деңгей).

1-5 ұпай

Қалалық

деңгейдегі

жетістіктер:

1 ұпай – грамота

2 ұпай - ІІІ орын

3 ұпай - ІІ орын

4 ұпай - І орын

5 ұпай – Гран

при

6-10 ұпай

Республикалық

деңгейдегі

жетістіктер:

6 ұпай – грамота

7 ұпай - ІІІ орын

8 ұпай - ІІ орын

9 ұпай - І орын

10ұпай – Гран

при

11-15 ұпай

Халықаралық

деңгейдегі

жетістіктер:

11ұпай– грамота

12ұпай - ІІІ орын

13 ұпай - ІІ орын

14ұпай - І орын

15ұпай-Гран при

2. Педагогтің

кәсіби

құзыреттілігі

(қалалық,

республикалы

қ,

халықаралық

деңгейлер)

Біліктілік арттыруы

5 ұпай

Қалалық

деңгейде өткен

курстар

10 ұпай

Республикалық

курс үшін

15 ұпай

Халықаралық

курс үшін

Инновациялық білім беру

5 ұпай

Қалалық деңгей

10ұпай

Республикалық

деңгей

15 ұпай

Халықаралық

деңгей

Кәсіби байқауларға

1-5 ұпай

Қалалық

деңгейдегі

жетістіктер:

1 ұпай – грамота

2 ұпай - ІІІ орын

3 ұпай - ІІ орын

4 ұпай - І орын

5 ұпай – Гран

при

6-10 ұпай

Республикалық

деңгейдегі

жетістіктер:

6 ұпай – грамота

7 ұпай - ІІІ орын

8 ұпай - ІІ орын

9 ұпай - І орын

10ұпай – Гран

при

11-15 ұпай

Халықаралық

деңгейдегі

жетістіктер:

11ұпай– грамота

12ұпай - ІІІ орын

13 ұпай - ІІ орын

14ұпай - І орын

15ұпай-Гран при

Зерттеу жұмыстарының

5 ұпай

Мектепішілік

деңгей

10 ұпай

Қалалық деңгей

15 ұпай

Республикалық

деңгей

3. Өзінің

педагогикалы

қ тәжірибе сін

жинақтау

және тарату

туралы

мәліметтерді

қоса отырып,

педагогикалы

қ қызметін

өзіндік

талдауы

(қалалық,

республикалы

Шебер-сынып,

семинарлар бойынша

әзірлемелер

5 ұпай

Мектепішілік

деңгей

10 ұпай

Қалалық деңгей

15 ұпай

Республикалық

деңгей

Ғылыми-практикалық

5 ұпай

Қалалық деңгей

10 ұпай

Республикалық

деңгей

15 ұпай

Халықаралық

деңгей

Педагогтің қатысуымен

5ұпай

Қалалық деңгей

10 ұпай

Республикалық

деңгей

15 ұпай

Халықаралық

деңг

 

 

қ,

халықаралық

деңгейлер

Жарияланған әдістемелік

еңбектер

5 ұпай

Қалалық деңгей

10 ұпай

Республикалық

Деңгей

15 ұпай

Халықаралық

деңгей

Салааралық, өңіраралық

5 ұпай

Қалалық деңгей

10 ұпай

Республикалық

деңгей

15 ұпай

Халықаралық

деңгей

4. Педагогтің

кәсіби

шеберлігін

және жеке

тұлғасын

бағалау

Әкімшіліктің, әріптестер

дің, оқушылардың, ата-

аналардың, әлеуметтік

әріптестердің, шығарма

шылық қоғамның

пікірлері

5 ұпай

Мектеп

әкімшілігі мен

әріптесрінің

пікірлері

10 ұпай

Ата-аналардың

пікірлері

15 ұпай

Әлеуметтік

әріптестердің,

шығармашылық

қоғамның

пікірлері

Әдістемелік өнімдерге

5 ұпай

Қалалық деңгей

10 ұпай

Республикалық

деңгей

15ұпай

Халықаралық

деңгей

Алғыс хат, мақтау қағазы,

1-5 ұпай

Қалалық

деңгейдегі

жетістіктер:

1 ұпай – грамота

2 ұпай - ІІІ орын

3 ұпай - ІІ орын

4 ұпай - І орын

5 ұпай – Гран

при

6-10 ұпай

Республикалық

деңгейдегі

жетістіктер:

6 ұпай – грамота

7 ұпай - ІІІ орын

8 ұпай - ІІ орын

9 ұпай - І орын

10ұпай – Гран

при

11-15 ұпай

Халықаралық

деңгейдегі

жетістіктер:

11ұпай– грамота

12ұпай - ІІІ орын

13 ұпай - ІІ орын

14ұпай - І орын

15ұпай-Гран при

5. Педагогтің

қалалық,

республикалы

қ білім беруді

дамытуда ғы

үлесі

Мемлекеттік білім беру

жобаларын педагогикалық

практикаға енгізу

жөніндегі жұмысы

5 ұпай

Бекітілген

мектепішілік

өткізген

сабақтары ның

жоспары,

суреттерімен.

(2 сабақ

жоспары, өзіндік

талдауымен)

10 ұпай

Қала көлемінде

бекітіліп,

өткізген

сабағының

жоспары,

суретімен,

өзіндік

талдауымен)

15 ұпай

Республика

көлемінде

өткізген

сабағының

жоспары,

суретімен,

өзіндік

талдауымен

Инновациялық

5 ұпай

Мектепішілік

деңгей

10 ұпай

Қалалық

деңгей

15 ұпай

Республика лық

деңгей

Авторлық жұмыстар

5 ұпай

Мектепішілік

таралуы туралы

шешім

10 ұпай

Қала

мектептерінде

таралуы туралы

шешім

15ұпай

Республикада

таралуы туралы

шешім

6. Құжатты

безендіру

мәдениеті

Талапқа және

эстетикалық талғамға сай

болуы, жүйелілігі.

5 ұпай

Жүйеленбеген,

мазмұны жоқ,

талап толық

орындалмаған.

10 ұпай

Мазмұнды

жүйеленген,

талап толық

орындалған,

бірақ

15 ұпай

Мазмұнды

реттелген,

жүйеленген,

талап толық

орындалған.

 

 

 

эстетикалық

безендірілуі

талапқа сай

келмейді.

 

Қорытынды ұпай:

 

 

Сараптау комиссиясы мүшелерінің аты-жөні:

_______________________________________________________

_______________________________________________________


Қосымша 4

«Үздік педагог -2020»

мектепішілік байқауына

Педагог видеосабағын бағалау парағы

Мұғалімнің аты-жөні ____________________________________

 

Жұмыс орны____________________________________

 

                     

Пәні ____________________________________

Санаты ____________________________________

 

Еңбек өтілі

 
 

 

 
 

            

 
 
 

 

 

Бағалау

критериі

Дескрипторлар

Төменгі деңгей

Орташа деңгей

Жоғарғы деңгей

1. Сабақ беру

әдістемесін

меңгеруі

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Білім беру жүйесінде

Оқу қызметін

ұйымдастыра алады.

Сабақ кезеңінде логика

мен жүйелілік бар.

Оқушының танымдық

қызметін арттырудың

әдіс-тәсілдерін біледі.

Сабақтың бір қалыпты

қарқынын қамтамасыз

ете алады. Оқыту

процесінде әр оқушының

ерекшелігін ескереді.

Сабақ барысында

жоспарға өзгертулер

енгізе алады. Ой

қабілетін жетілдіруде

стандарт сұрақтар қоя

алады. Кері

байланысты

ұйымдастыра біледі.

Оқушы білімін бағалауда

және мониторингті

ұйымдастыра алады.

Оқу қызметін жоғары

ұйымдастыра алады.

Сабақ кезеңінде логика

мен жүйелілік бар.

Оқушының танымдық

қызметін арттырудың

әдіс-тәсілдерін біледі.

Сабақты

импровизациялай алады.

Сабақ қарқыны жоғары

деңгейде сабақтың

ынтымақтастық ахуалын

туғыза алады. Оқыту

процесінде әр

оқушының ерекшелігін

ескереді. Ой қабілетін

жетілдіруде сұрақтар

қоя біледі. Кері

байланысты жүйелі

ұйымдастыра біледі.

Оқушы білімін

бағалауды және

мониторингті

ұйымдастыра алады.

2. Пәнді толық

және жетік

білуі

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Пән бойынша оқу

Оқу бағдарламасы

аясында білімін көрсете

алады. Пән бойынша

дерек көздерін

(оқулықтар, оқу және

әдістемелік құралдар,

Беріліп отырған пәннің

терең ғылыми,

энциклопедиялық

білімін көрсетеді. Пән

бойынша әртүрлі дерек

көздерін (оқулықтар, оқу

 

 

көздерін бағдарлай

алмайды,(оқулықтар,

оқу және әдістемелік

құралдар, медиа-

құралдар, заманауи

цифрлық білім беру

ресурстары және т.б.)

керекті дерек көздеріне

сілтеме жасай алмайды.

Пән бойынша жаңа

тақырып пен өткен

тақырыпты

байланысын аша

алмайды, өз пәнінің

мектеп

бағдарламасының басқа

пәндерімен

байланысын аша

алмайды және

қолданып отырған

теориялық білімін

тәжірибелік іс-

әрекетімен

байланыстыра

алмайды.

медиа-құралдар,

заманауи цифрлық білім

беру ресурстары және

т.б.) жақсы

бағдарлайды,басқа да

дерек көздеріне сілтеме

бере алады.Өз білімін

пәнаралық және

пәнішілік байланысын

ұйымдастыру кезеңінде

пайдаланады.Тақырып

бойынша берілген

сұраққа жауап бере

алады. Пікірталас

жүргізе алады.

және әдістемелік

құралдар, медиа-

құралдар, заманауи

цифрлық білім беру

ресурстары және т.б.)

еркін бағдарлайды және

сілтеме жасай алады. Өз

білімін пәнаралық,

пәнішілік байланысын

ұйымдастыру кезеңінде

пайдаланады. Өзара

пікірталасты

ұйымдастырады,

қолдайды, дамытады..

3. Оқушылар

дың оқу-

танымдық

қызметін

ұйымдас тыру

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Оқу қызметін

Оқушылардың

танымдық іс-әрекетін

ынталандыру мақсатын

әр түрлі әдіс-тәсілдерді

меңгереді.Оқу үрдісінде

оқушының жеке

қабілетін ескереді. Түрлі

жағдаятқа байланысты

сабақ жоспарына

түзетулер енгізе

алады.Жай сұрақтар мен

қоса ойлау қабілетін

дамытуға арналған

сұрақтар да

қойылады.Сабақ

кезеңдері логикалық

байланысады,тізбектелед

і.Оқушылардың оқу

жетістіктерін күтуде

төмен деңгейлі талаптар

қояды .Сабақ барысында

оқушылардың танымдық

қызығушылығын қолдап

отырады.

Оқушының танымдық

іс-әрекетін ынталандыру

техникаларын жақсы

меңгереді. Оқушының

ойлау қабілетін дамыту

үшін әр түрлі қиын

сұрақтар қоя алады.

Ынтымақтастық ахуал

тудырады.

Ынталандырудың түрлі

әдіс-тәсілдерін, соның

ішінде жеке тәсілдерді

де қолданады. Сабақ

барысында

оқушылардың танымдық

қызығушылығын қолдап

отырады. Оқу үрдісінде

жеке қабілетін

біледі,ескереді.Оқушыла

рдың оқу жетістіктеріне

жетуге бағыттай алады.

Саламатты бәсекелестік

рухын қалыптастырады.

 

4. Сабақ

мақсатына

жете білуі

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Сабақ жоспары тиімсіз

Сабақ жоспары сауатты

құрылған. Мазмұнында

оқушының жеке

ерекшелігі ескерілген.

Сабақ үрдісі кезіндегі

жағдайға байланысты

тиісті өзгерістер

уақытылы енгізіліп

тұрады.

Педагог сабаққа

қойылған мақсаттың

орындалатынына

сенімді. Оқытушы

орындай алатынына

сенімді мақсатты ғана

қоя біледі. Сабақ

мақсаты айқын, сауатты

берілген.

ұйымдастырылған.

Белгілі бір жағдайға

байланысты сабақ

барысына елеусіз

өзгерістер енгізілген.

5.

Оқушыларды

ң білімін

шынайы және

объективті

тұрғыдан

бағалай білуі

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Оқушылардың

Мұғалім оқушылардың

оқу жетістіктерін

бағалау негізіндегі

критерийлерді нақты

тұжырымдайды. Білім

алушылардың

жетістіктері сабақ

барысында бағаланады.

Оқушылардың білім

мониторингі және

талдауы үнемі

жүргізіледі. Тақырып

меңгеруде әр түрлі

ақпараттық жинақ

түрлері пайдаланылады.

Оқушылардың оқу

жетістіктерін бағалау

критерияларын нақты

түсінеді. Білім

алушылардың

жетістіктерін сабақ

барысында бағаланады.

Оқушылардың білім

мониторингі және

талдау үнемі жасалады.

Тақырып меңгеру үшін

әр түрлі ақпараттар

жинағы

пайдаланылады.

6. Уақытты

ұтымды

пайдалану

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Уақыт кесімі ұтымсыз

Сабақтың әр кезеңінде

уақытты ұтымды

пайдалануды

жоспарлайды. Мұғалім

жұмыс көлеміне

байланысты уақытты

бөлуге қиналады.

Мұғалім тарапынан

жоспарланған кесімді

уақыт әр кезде сақтала

бермейді. Мұғалім

қажеттілік туындағанда

сабақтың өту жоспарына

түзету енгізеді. Уақытты

ұтымды пайдалану

мақсатында сабақ беруде

дұрыс әдісті таңдай

біледі.

Сабақтың әр кезеңінде

уақытты ұтымды

пайдалануды

жоспарлайды.

Жұмыстың көлеміне

қарай уақытты

пайдалануды білу.

Мұғалім жоспарланған

кесімді уақытты

сақтайды. Қажеттілік

туындағанда сабақтың

өту жоспарына

мұғалімнің түзетілім

енгізе білуі. Уақытты

ұтымды пайдалану

мақсатында сабақ

берудің әдісін дұрыс

таңдайды.

7. Оқушылар

дың

жетістіктеріне

байланысты

берілген талап

және күтілім

деңгейі.

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Оқушының

Оқу материалы

меңгеруде мұғалім

оқушыларға жоғары

талап қояды, бірақ үнемі

емес. Түрлі

күрделіліктегі

Оқу материалын

меңгеруде мұғалім

оқушыларға үнемі

жоғары талап қояды.

Түрлі күрделіліктегі

тапсырмалар

 

 

 

ерекшелігін ескермейді.

Тапсырмаларды құруда

оқулықпен ғана

шектеледі. Оқушылар

жетістігі динамикасы

қадағаланбайды.

тапсырмалар

дайындайды. Қосымша

материал пайдалануын

көтермелейді. Оқушылар

жетістігі динамикасын

қадағалайды.

дайындайды. Қосымша

материал пайдалануын

талап етеді. Оқушылар

жетістігі динамикасын

қадағалайды.

8. Кері

байланысты

ұйымдасты ру

шеберлігі

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Мұғалім сабақтың

Мұғалім оқушылардың

ойын дұрыс жұмылдыра

алады. Оқушылар

жауаптарын дәлелдеуге

қиналады немесе

жауаптарын

дәлелдемейді.

Оқушылар бір бірін

үнемі объективті бағалай

алмайды. Оқушылардың

жауаптары негізінде

түзету жұмыстары

жүргізіледі және

жауаптарын жақсарту

бойынша ұсыныс

жасалады. Үй

тапсырмасы

оқушылардың оқу

материалын меңгеру

деңгейін ескере отырып

беріледі.

Мұғалім оқушылардың

ойын дұрыс жұмылдыра

алады. Оқушылар

мұғалімнің талабын

дұрыс түсіне алады,

берілген тапсырманы

уақытылы және дұрыс

орындайды, жауаптарын

дәлелдей алады.

Оқушының жауабы

негізінде түзету

жұмыстары жүргізіледі

және білім деңгейін

тереңдету бағытында

ұсыныстар беріледі.

Оқушылар бір-бірін

объективті бағалай

алады және өзінің үй

тапсырмасын белгілейді.

9. Үй

тапсырмасы

0-3 ұпай

4-7 ұпай

8-10 ұпай

Мұғалім: нұсқаулықты

Мұғалім: нұсқаулық

жүргізеді; орындау

алгоритмін береді; үй

тапсырмасын тексеруді

анықтайды; уақыт пен

жұмыстың көлемін

есепке алады.

Тапсырма: әр оқушыға

түсінікті; өз бетімен

шешімін қабылдауға

және берілген білім мен

білікті пайдалана білуге

бағытталған; сындарлы;

күрлелілігіне қарай

алуан түрлі;

аналитикалық ойлау

іскерлігін дамытуға

бағытталмаған;

Мұғалім: нұсқаулық

жүргізеді; орындау

алгоритмін береді; үй

тапсырмасын тексеруді

анықтайды; уақыт пен

жұмыстың көлемін

есепке алады.

Тапсырма: әр оқушыға

түсінікті; өз бетімен

шешімін қабылдауға

және берілген білім мен

білікті пайдалана білуге

бағытталған;

аналитикалық ойлау

іскерлігін дамытуға

бағытталған;

шығармашылық

тұрғыда; күрлелілігіне

қарай алуан түрлі.

Қорытынды

ұпай:

 

 


 

Сараптамашылардың аты-жөні:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

Қосымша 5

«Үздік педагог -2020»

мектепішілі байқауына

 

Педагогикалық жағдаятты бағалау парағы

 

 

Мұғалімнің аты-жөні

Жұмыс орны

Пәні

Біліктілік анаты

Еңбек өтілі

 

 

______________________________________

_____________________________________

______________________________________
______________________________________

_____________________________________

 

 

 

 

Бағалау критерииі

Дескрипторлар

Төменгі деңгей

Орташа деңгей

Жоғарғы деңгей

0-1 ұпай

2-3 ұпай

4-5 ұпай

1. Қақтығыс

себебін анықтау

Мұғалім қақтығыс

себебін анықтамады.

Мұғалім

қақтығыстардың

себептерін анықтады,

бірақ проблеманы

шешу жолдарын

белгілемеді.

Мұғалім

қақтығыстардың

себептерін анықтап,

проблеманы

шешудің оңтайлы

жолдарын таба білді.

2. Қақтығысқа

тартылған қарым-

қатынастардың

дамуын болжау.

0-1 ұпай

Қақтығысқа

қатысушылардың

бұдан әрі өзара қарым-

қатынасын болжай

білмеуі.

2-3 ұпай

Қақтығысқа

қатысушылардың бұдан

әрі өзара қарым-

қатынасын болжай

біледі, бірақ нақты іс-

әрекетін көрсетпейді.

4-5 ұпай

Қақтығысқа

қатысушылардың

бұдан әрі өзара

қарым-қатынасын,

ынтымақтастықтың

түрлері мен әдістерін

көрсете отырып,

нақты болжай біледі.

3. Проблемалық

жағдайды шешу

үшін ұсынылған

жолдардың

тиімділігі.

0-1 ұпай

Мұғалім проблемалық

жағдайды шешу

жолын таба алмай

қалды.

2-3 ұпай

Мұғалім проблемалық

жағдайды шешудің

тиімсіз жолын

ұсынады, бұл жақын

болашақта

қақтығыстың

қайталануын жоққа

шығармайды.

4-5 ұпай

Мұғалім

проблемалық

жағдайды шешудің

тиімді жолын

ұсынады, бұл

бұдан кейін

қақтығыстың

болуына жол

бермейді.

Әділқазы алқасы мүшелерінің қолы, аты-жөні:

________________________________________________________________

________________________________________________________________

                  ________________________________________________________________

 

 

 

Қосымша 6

«Үздік педагог -2020»

мектепішілк байқауына

 

«Менің педагогикалық ұстанымым» байқауының бағалау парағы

 

 

Мұғалімнің аты-жөні

Жұмыс орны

Пәні

Біліктілік санаты

Еңбек өтілі

 

 

_________________________________

_________________________________

__________________________________
__________________________________

__________________________________

 

 

Бағалау критерииі

Дескрипторлар

Төменгі деңгей

Орташа деңгей

Жоғарғы деңгей

1 ұпай

2 ұпай

3 ұпай

Шығармашылық

жұмысының

креативтілігі

Педагогикалық

қызметінде

креативтілігін көрсете

алмады.

Кәсіби қызметінде

өз ойын анық және

логикалық мазмұнды

жеткізе алды.

(өз кәсіби қызметін

сауатты жеткізді,

бірақ түйінін

(изюминка)

айтылмады

Креативтілігі үшін

( пед. Кәсібін

стандартты емес

тұрғыдан көрсете

білді)

2. Жобаның

эстетикалық

талғамы және

ерекшелігі

1 ұпай

Дизайн стандартты

тәсілде жасалған,

даралығы жоқ

2 ұпай

Эстетикалық талғамы

бар, бірақ жоғары

техникалық деңгейде

емес

3 ұпай

Презентация

инновациялық

тәсіл мен әдістерді

пайдалана отырып

жоғары деңгейде

жүзеге сырылды

3. Орындау

ерекшелігі

1 ұпай

Кәсіби-сөйлеу

мәдениеті байқалады,

бірақ орындауда

шабыты

байқалмайды.

Жарықтық,

бейнелілік,

эмоциялығы бар,

бірақ ешқандай

ерекшелігі

байқалмады.

2 ұпай

Шешендік өнерді

жоғары мәдени

деңгейде меңгерген

3 ұпай

Шешендік өнері,

мәдениеті, суырып-

салма қабілеті,

сахналық деңгейі

жоғары

4. Регламентті

сақтауы

1 ұпай

Регламент

сақталмады

2 ұпай

Қойылымының бір

кезеңі созылып кетті.

3 ұпай

Қойылымы анық,

лаконизм, ережені

қатаң сақтаған

Барлығы:

 

 

 

Әділқазы алқасы мүшелерінің қолы, аты-жөні:

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

































 
Статистика
  • Осы айда 212
  • Осы аптада 71
  • Кеше 8
  • Бүгін 0
  • Желіде 0

Электрондык почта: 61ortamektep@mail.ru; Телефон: 50-15-86; 50-15-85
Факс: 50-15-86;
Мекен-жайымыз: Нұр-Сұлтан қаласы, Конституция 33